Тарасова Ольга Володимирівна

Доцент кафедри германської філології та перекладознавства


Кандидат педагогічних наук


e-mail: tarasovao@khmnu.edu.ua
tarasova20olia@gmail.com


Профілі:

Google Scholar ID http://bit.ly/3SKioNo

ORCID:  https://orcid.org/0000-0001-8574-6466

Web of Science http://www.webofscience.com/wos/author/record/HPG-6399-2023


Наукові інтереси: методика навчання іноземної мови, граматичні аспекти перекладу, термінологія й система менеджменту якості.


ОСНОВНІ ПРАЦІ В КОЛІ НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ:

  1. PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR TEACHING BACHELORS OF FOREIGN PHILOLOGY IN THE INFORMATION-EDUCATIONAL ENVIRONMENT AT HEI / Rogulska O.O., Tarasova O.V., Roskvas I.A. // Сучасні дослідження з іноземної філології. Ужгородський національний університет. 2022. №2. С. 108-118. DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2022.22.2.20 http://www.zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/22/part_2/20.pdf
  2. Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови / Рогульська О., Тарасова О., Росквас І. // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки. 2021. No 1(24). С. 393 416. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/10260 https://doi.org/10.32453/pedzbirnyk.v24i1
  3. Gurevych, R., Magdiuk, O., Rogulska, O., Tarasova, O. A Model of Foreign Language Teachers Training in the Information-Educational Environment of Higher Educational Institutions. Information Technologies and Learning Tools. 2019. Vol 72. No 4 https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2784
  4. Magdiuk, O., Rogulska, O., Tarasova, O. European Experience of the Foreign Languages Teachers’ Training. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations : collective monograph. Warsaw : BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Pt. I. P. 37 59 http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7726
  5. Rogulska, O., Tarasova, O. Using Interactive Whiteboards to Enhance English Language Instruction and Learning. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. 2019. № 1 (16). С. 342–354. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8036
  6. Рогульська, О. Тарасова, О. Реалізація компетентнісного підходу у підготовці компетентних фахівців нової генерації. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2018. Вип. 50. С. 366-370. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6039
  7. Rogulska, O., Tarasova, O. Peculiarities of the Future Foreign Languages Teachers’ Professional Training via Means of Information and Communication Technologies. International Journal of Economics and Society. 2016. Vol. 2. Iss. 7. P. 114–116.
  8. Рогульська, О. Тарасова, О. Використання SMART-технологій в умовах сучасної вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2016. Вип. 48. С. 322–325.
  9. Рогульська, О. Тарасова, О. Інтернет-технології у навчанні іноземних мов: переваги та недоліки. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2016. Вип. 46. С. 296-299.
  10. Рогульська, О. Тарасова, О. M-learning як інноваційна технологія у навчанні іноземної мови. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2016. Вип. 45. С. 318–321.
  11. Тарасова, О. Шляхи впровадження в Україні зарубіжного досвіду неперервної освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2015. № 33. С. 151-155.
  12. Tarasova, O. The prospects of using the experience of the U.S. professional schools of international relations on the implementation of practically oriented approach in the international relations specialists’ training process in Ukrainian system of tertiary education. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2013. № I (7). P. 63–68.
  13. Колективнамонографія: Tarasova,O. European Experience of the Foreign Languages Teachers’ Training. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations : collective monograph. – Warsaw : BMTErida Sp. z o.o, 2019. – Pt. I. – рр. 37–59 http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7726
  14. Колективнамонографія: Tarasova, O. Current Trends in Teaching Business English. Professional Training of a Modern Philologist: the Use of European Practices in the Education System of Ukraine: collective monograph. Czestochova, the Republic of Poland, 2021. рр. 226-240 http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/11035.
  15. Колективна монографія: Tarasova, O., Roskavas I. Terminology as an Integral Component of the English Language Curriculum. Innovative Pathway for the Development of Modern Philological Sciences in Ukraine and EU Countries: collective monograph. 2022 http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/207 https://doi.org/10.30525/978-9934-26-196-1-59